In Search Of Mr. Wright
S1, A5: Kathi Spiars tror att hon äntligen har träffat den rätte när hon börjar träffa en före detta CIA-agent. Men när hon upptäcker en mörk hemlighet väljer hon att riskera sitt liv för att ställa honom inför rätta.