S1, A2: Efter att ha upptäckt en ledtråd om en mordisk fiende, reser Jonah för att söka efter en stor ondska och hämnas sin familj. Men sökandet försätter Jonah i livsfara som bara den store herden Meyer Offerman kan rädda honom från. Samtidigt, i Florida, upptäcker Millie Morris att ondskan har många ansikten och att hennes sökande efter sanningen kan avslöja mer än hon hade tänkt sig.