Grey's Anatomy In the Midnight Hour
S5, A9: Meredith, Cristina och Bailey räddar Lexie och Sadie när en operation går fruktansvärt fel; Owen och Derek behandlar en man som skadat sig allvarligt när han gått i sömnen.