S1, A6: Tidigare och nuvarande sår sammanflätas när Rebecca och Cams allians testas. Familjen Virk diskuterar att ta saken i egna händer, och tonåringarna använder en skoldans som täckmantel för sin flyktplan – allt medan ett annat liv hotas.