Ingemar Stenmark och André Myhrer
S3, A2: Ingemar Stenmark har teamat ihop sig med OS-guldmedaljören André Myhrer för att försöka tvåla till Anja och Foppa. Tre alpina OS-guldmedaljörer ställs mot varandra i en slalomtävling på gräs. Men hur ska det gå för Foppa på skidor?