Ingen badvakt, del 1 & 2
S4, A20: När Alycia säger till Bobby att han är skyldig 2 miljoner dollar för att driva sitt kabelbolag erbjuder Amanda att hjälpa till. Peter anlitar Sydney som sin dejt.