Ingen skall behöva se dig som julvärd!
S1, A2: Per Andersson hetsäter cypriotisk korv och Magnus Betnér bjuder på uselt morgonhumör. Gina Dirawi försöker anordna massagestudio i hopp om mildare roastning, men istället utbryter ett svartsjukedrama med Emma Molin medan Anis Don Demina bjussar på saftiga rubriker.