Ingredienser och recept
S1, A1: Ana får veta att hennes bästa vän María har vunnit Letras Ilustres-priset i Spanien och har nu blivit en känd prisbelönt författarinna. Tina tar farväl av sina barn och Flora meddelar att hennes syster Ana har lagat en middag för att fira María. María har återvänt till landet, men lyckas inte hitta sin man Juan.