New Girl Injured
S1, A15: Jess råkar tacklar Nick så illa under en fotbollsmatch att hon insisterar på att de ska uppsöka ett sjukhus. Men det visar sig att Nick inte har någon försäkring så Jess ordnar en tid hos sin vän Saide men nämner inte att vännen är gynekolog.