Beverly Hills 90210 Injustice For All
S5, A14: Domstolen beslutar om Steves straff för det olagliga rejvet med eldsvådan som nära på kostade två liv. Kelly kom undan med livet i behåll, men hon kan ha fått permanenta skador i ansiktet.