Insanity
S1, A3: Bretts inbjudan till en filmpremiär innebär en utekväll för alla i huset. Tina och Alex ger sig av på ett personligt uppdrag, Brett försöker lappa ihop en arbetsrelation och Michelle träffar David, en frånskild pappa som vill grunda en skola.