Världens små härskare: insekterna Insekternas apokalyps
S1, A1: Ta en titt på vad en global minskning av insekter innebär för vår planet. Upptäck vårt historiska beroende av dessa små kryp, de viktiga roller de spelar i våra ekosystem och anledningarna till att vår ömtåliga relation till dem är i fara.