S1, A2: Inspiration kommer inte direkt. Att komma på unika och kreativa karaktärer tar tid och ansträngning. Karaktärsdesigner Deanna Marsigliese diskuterar karaktärsdesign och de konstnärliga omvägar det ofta medför.