S1, A4: Manuschef Jessica Heidt hanterar ändlösa mängder dialog. Genom att ha tillgång till manus upptäckte hon en skillnad i manliga och kvinnliga roller vilket motiverade henne att skapa ett program för att förbättra könsbalans i Pixar-filmer och filmbranschen som helhet.