Inspirerat: Steven Hunter, Till den ungen
S1, A3: När Steven Hunter växte upp i en småstad i Kanada kände han sig aldrig representerad i tecknade filmer och serieböcker. När han fick chansen att regissera en Pixar Short-film inspirerades han av sitt eget liv för att skriva ”Out”, en unik och egen historia han önskade att han sett i sin ungdom.