House Instant Karma
S6, A5: En tonåring (Tanner Maguire) har oförklarliga magsmärtor, och hans rika far (Lee Tergesen) tror att orsaken är karmisk återbetalning för sin framgång i affärsvärlden. Under tiden förbereder Foreman (Omar Epps) och Chase (Jesse Spencer) sig för att presentera information om en patient som de har behandlat.