The Good Doctor Intangibles
S1, A9: Shaun och Melendez går ihop för att planera en hjärtoperation för att rädda en svårt sjuk afrikansk pojke. Ett saknat vävnadsprov gör att en ung mamma står inför en potentiellt onödig operation.