Into Hell
S1, A1: Efter fyra år av ofattbara fasor på slagfältet är de allierade utmattade och riskerar att förlora mot Tyskland. General John J. Pershing kämpar för att utbilda och sätta in den oprövade amerikanska armén innan demokratin kollapsar i Europa.