The Office IRL
S1, A1: När Alisha från huvudkontoret informerar Hannah om att kontoret ska stängas och att alla måste jobba på distans framöver, gör Hannah närvaro på heltid obligatorisk i ett försök att upprätthålla moralen och öka produktiviteten, så att de har en chans att hålla filialen öppen. Hannah berättar också att de nu kan njuta av sitt traditionella fredags-Zoomquiz i person, det vill säga IRL.