Is That All There Is? Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty
S1, A2: Efter att ha givit West fria händer med Lakers laguppställning försöker Buss ställa sig in hos Red Auerbach, ägare till Boston Celtics. Earvins försök att imponera på kvinnorna i hans liv faller platt.