S2, A5: Dorothys väninna Jean kommer på besök efter att hennes långvariga partner gått bort. Rose och Jean har mycket gemensamt och blir genast vänner, men Rose vet inte om att Jean är lesbisk. Sophia börja hyra oanständiga filmer.