S1, A4: Efter en oväntad vecka i Frankrike åker Ken till Los Angeles i Kalifornien där han och teamet gör i ordning sin senaste skapelse – en Ford Escort Cosworth RS 1991 på stålfälgar. De hoppas att stålet ska spruta gnistor överallt och resultera i ett av de vildaste segment de har. Verkligheten blir den svåraste individuella tagningen på tio år.