How to Get Away with Murder It Was the Worst Day of My Life
S5, A5: Efter att Annalise valt Gabriel som sin vice ordförande, lägger den oväntade duon alla sina ansträngningar på Nate Sr:s omprövning av mordet när de försöker övertyga en jury att anse honom ha allvarlig psykisk störning. Samtidigt kämpar Bonnie för att återhämta sig efter att en mörk del av hennes förflutna dykt upp igen.