90 Day Fiance: The Other Way It's Go Time
S1, A3: Corey berättar för sin familj om flytten till Ecuador, Karine blir upprörd när hon får veta att Paul inte hoppade på planet och Jenny landar i Indien - men hon hittar inte Sumit.