Rain Dogs It's Hard to be a Saint in the City
S1, A1: Efter att Costello och Iris blivit utkastade ur sin lägenhet måste de hitta en sovplats innan det blir mörkt. Selbys återkomst från fängelset möts av blandade reaktioner från Costello, Iris och Gloria.