Grey's Anatomy It's Raining Men
S16, A4: Efter att Meredith råkat orsaka dålig publicitet för Grey Sloan, försöker hon ställa saker till rätta med sina före detta kollegor. Station 19:s Ben och Vic tar in en kvinna till sjukhuset.