Six Feet Under It's the Most Wonderful Time of the Year
S2, A8: Julen närmar sig och det är ett år sen Nathaniel dog, vilket får alla att tänka på sista gången de pratade med honom. Nate och Brenda chockeras av Margaret Chenowiths väldigt speciella gäst på julafton.