Jag vet vad du gjorde förra övernattningen
S1, A6: Sydney och Olive är upprymda inför att de skall ha sleepover hela veckan. Unga Max och Leo hamnar i bråk om att Max alltid glömmer sina ansvarsområden på spelhallen.