S4, A15: När Justitiedepartementet vägrar avslöja vem som kommer att vittna mot Eli ställer Elsbeth den assisterande amerikanska advokaten Josh Perrotti inför civildomstol för förtal för att tvinga honom att svara på hennes frågor under ed. Under tiden hjälper Jordan Peter att förbereder sig för en debatt, och Alicias relation till medarbetarna utvecklas.