S1, A5: Den orädde vildmarkszoologen Jack Randall dyker huvudstupa ner i ett marint mysterium: Håller den majestätiska gröna havssköldpaddan på att anpassa sig till de fruktansvärda förhållandena på Australiens döende Stora Barriärrev?