Alla mot alla med Filip och Fredrik Jerkas totala hjärnsläpp
S5, A49: Marcus Birro och Mona Sahlin möter Jerka Johansson och Kakan Hermansson. Kakan har älskat Mona sen hon var ung och ser fram emot att knäcka henne. Jerka får totalt hjärnsläpp, alla pratar stavning och dessutom lite stavning.