Home Improvement Jill's Passion
S7, A7: Ian, en man som Jill träffade på KFUM-gymmet, frågar ut henne på en dejt och misstar Tim för hennes bror. Den natten drömmer Jill om honom. Men efter att ha pratat med Patty, en vän och Tim rätar hon ut det.