S1, A2: Jakten på mördarna fortsätter. Acosta är fast besluten att uppfylla sina plikter som polis, och Francis utsätts för hårt tryck. Tatang begrundar möjligheten att få en framtid utanför fängelset, och Daniel börjar få sina egna uppdrag.