Jobba på
S10, A3: Steve berättar för Janet att han vill uppfostra barnet tillsammans med henne. Matt betalar Gina för att hjälpa till med förberedelserna innan butiken öppnas igen. California University avslår Dylans ansökan med hänvisning till hans fräcka uppsats.