Robot Chicken Joel Hurwitz Returns
S8, A14: RC-gänget upptäcker att det inte bara var Daredevil som förlorade medvetandet i en olycka. Hogwarts undervisar inte om preventivmedel. Solid Snake ger upp sin ställning i badrummet. Mikronauterna får det största, eller värsta, kollektivtrafiksystemet.