Filthy Rich John 3:3
S1, A2: Med inget annat val än att acceptera Eugenes olagliga barn hittar Margaret ett sätt att dra nytta av denna överraskande uppenbarelse till förmån för sig själv och Sunny Club. Samtidigt låter Margaret Eric ta över företagets välgörenhetsavdelning, och Rose får reda på den chockerande sanningen om Jason.