Ghost Adventures: Serial Killer Spirits Serial Killer Spirits: John Gacy Prison
S1, A2: Zak och teamet är i Illinois för att besöka ökända seriemördaren John Gacys fängelse. Där hoppas de få stöta på Gacys ande.