Pantertanter Joust Between Friends
S2, A9: Dorothy tvingas ta ledigt ledig från sitt jobb en längre period och Blanche fixar ett jobb åt henne på museet där hon själv jobbar. När Dorothy är väldigt kompetent och även kommer bra överens med chefen blir Blanche avundsjuk.