S1, A3: Chris Davies och hans Birmingham City är under press efter en rad svaga resultat – inte minst från de förväntansfulla Blues-supportrarna. När laget försöker vända formen gör rekordvärvningen Jay Stansfield en känsloladdad återkomst till Exeter City – en klubb med djupa, personliga band till hans familj.