Jumanji
S1, A6: Godolkin-universitetets skola för brottsbekämpning är stolta över att presentera sin nyaste kurs: SUPERSKURK-PSYKOLOGI! Genom att studera det mest välkända exemplet på en superskurk, Soldier Boy, utforskar kursen vad som får en superhjälte att bli ond, från ett missanpassat ursprung till dåliga vanor och vikande moral som leder dem överstyr! Begränsat antal platser! Anmäl dig idag!