Haven Jurassic Shark
S1, A3: Teamet beger sig till Azorerna för att märka en sexgälad haj - en mystisk djuphavsjätte som jagar efter mat i avgrunden. För första gången någonsin hämtar teamet värdefulla data som förklarar varför denna förhistoriska haj gör en sådan episk resa från djupet på natten.