S5, A4: När en lönnmördare från Detroit lönnmördas av en av sina kollegor på Oahus gator chockas Five-0 av hans motiv. Samtidigt sätter Chin sin karriär på spel för att hjälpa Danny att få pengarna för sin brors liv.