S1, A6: Jacks moral sätts på prov när han och Greer använder en turkisk brottsling för att hjälpa dem spåra upp ett värdefullt mål som kanske kan leda dem till Suleiman. Hanin försöker att undvika förföljarna och hålla döttrarna i trygghet. Cathy utreder ett utbrott av en virulent form av Ebola som kan visa på något ännu mer ondskefullt.