S5, A3: Publikfavoriterna Janne Josefsson och Cecilia Frode lever fortfarande på förra säsongens första vinst. De möter debutanterna Liv Mjönes och Gustaf Hammarsten, vars lysande karriärer troligen INTE förberett dem på att rabbla ord baklänges.