S1, A5: Tamara presenterar en kolumn om affektivt ansvarstagande; Federico som får höra den, är förbannad. Tam och Lura, under täckmantel, går på en svartsjukekurs för polyamorösa medan Juana bråkar med sin mamma. Vännerna bråkar och tillbringar kvällen isär.