S1, A5: Parkers gäng ger sig på Riri och försöker eliminera henne. Hon måste lägga i en växel till, för Parker har en odefinierbar magi på sin sida. Så Riri vänder sig till dem hon litar på för att få hjälp att bygga en dräkt som överträffar allt hon tidigare försökt bygga - men till vilket pris?