En dag på Disney Katie Whetsell: Hitta Nemo - Musikalen
S1, A4: Katie Whetsells resa till Disney kulminerar i hennes gestaltning av den tidlösa figuren Dory. Katies arbetsdag handlar om att sprida positiv energi, och lite Disneymagi, när hon går in på scenen som Dory i Disneys Animal Parks uppsättning av Hitta Nemo – musikalen och lever sin dröm om att beröra parkens besökare, precis som en speciell paradafjäril berörde henne för många år sen.