S1, A4: Ralf vill bli en ny man. Nikki tvingar Maria att ha en försoningsdag. De hamnar alla på "Holistiskt helande i Hatzfeld" hälsocenter samtidigt: Medan Ralf och hans vän Jochen konfronterar en dramatisk eldvandring där, försöker Maria undvika en allvarlig konversation med Nikki. Kommer Maria och Ralf äntligen att träffas här?