S1, A1: Seriestart. Följ med till den amerikanska småstaden Duffy där Jack Spade kämpar för att lyfta sin privata wrestlingliga, DWL, till nya höjder. Problemen hopar sig när han riskerar att mista sin talangfyllda lillebror till en rivaliserande liga.