Hawaii Five-0 Ke Iho Mai Nei Ko Luna
S9, A13: Ett mord sker på ett undervattenslaboratorium beläget på botten av Stilla havet. Adam, Junior och Tani beger sig ner under vattenytan för att hitta den skyldige och man misstänker att mördaren fortfarande befinner sig under ytan.